fredag 9 december 2011

Paket på posten

Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade paket från min garnvän. Jag öppnade/slet upp paketet på väg hem från postutlämningsstället, jag kunde verkligen inte hålla mig. Jag stoppade ner handen och kände runt och min första tanke var: vad mycket grejer!

Hemma igen så packade jag upp paketet ordentligt.

Innan bilden togs var jag tvungen att damma av all vaddering som dammade upp när jag slet upp paketet. Så ivrig var jag.

Paketet innehöll tre nystan Eco babyull från Marks & Kattens, julkaffe, en rundsticka och en hel del choklad. Efter paketöppningen innehöll jag: lycka, inspiration och en vattnande mun.

Jag skulle ha skickat mitt paket igår men postutlämningen hade inga vadderade brevpåsar kvar. Jag blev hänvisad till ICA för att köpa där men när jag väl hade inhandlat en brevpåse så orkade jag och min migrän inte med att stå i en lång kö för att köpa frimärke. Paketet kommer skickas idag istället.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Vilket härligt paket! Jag anar att jag inte kommer ta mig från brevlådan till ytterdörren innan mitt paket är öppnat. Jag kan liksom inte hålla mig... Jag ÄLSKAR paket!! :) I nästa inlägg länkar jag till ditt fina paket!

Lena sa...

Vad bra att det kom fram så fort. :)
Det var väldigt roligt att få sätta ihop paketet till dig. :)

/ Lena

XoxoSanna sa...

Underbart paket du fick. Själv väntar jag ivrigt på mitt :)